Sunday, October 8, 2017

Dah Makan Shaklee Mesti Jadi Ahli




Dah makan suplemen Shaklee mesti jadi ahli?Pendapat saya rugi kalau tak masuk ahli selepas kita makan dan ingin buat pembelian lagi.Pada awalnya saya pun beli ostematrix pada harga bukan ahli, untuk pembelian seterusnya terus saya nak jadi ahli untuk dapatkan harga lebih rendah.Itu sahaja yang saya mahu, dapat jimat.Rupanya banyak kelebihannya.

 Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

Kelebihan menjadi ahli Shakleee
 
1. Harga Ahli

Setelah mendaftar sebagai ahli Shaklee, secara automatik kita boleh mendapatkan produk dengan harga ahli. Diskaun sebanyak 15-20% daripada harga runcit memang menjimatkan sebagai pengguna tegar suplemen Shaklee, terutama bagi yang satu keluarga mengambilnya untuk meningkatkan tahap kesihatan mereka.
 
2. Bonus 

Saya memang tak terfikir langsung bonus yang akan diperolehi apabila buat pembelian pertama, sebab sebelum ini pernah buat pembelian di MLM lain, tapi tiada  bonus walaupun jumlah pembelian hampir sama dengan produk Shaklee.Best kan, umpama dapat rebate.Bonus akan dibayar setiap pertengahan bulan, apabila anda membuat pembelian minimum 150uv. 'Leadership Bonus' 21% akan diperoleh jika anda berjaya mencapai target yang diberikan dan berubah mengikut tahap pangkat yang dicapai.Bonus ini boleh dijadikan sebagai pendapatan sampingan atau sebagai tabungan.Saya telah mencapai pangkat "SUPERVISOR' pada bulan MAC 2016.






3. Ilmu Nutrisi
.
Shaklee ada menganjurkan pelbagai bengkel dan kelas nutrisi kepada ahlinya.Anda boleh mendapat ilmu pengetahuan tentang rangkaian  produk Shaklee dan bertanyakan permasalahan sekiranya ada .Selain itu juga, anda boleh menyertai kumpulan  , kelas bimbingan dan perkongsian testimoni secara online di group yang diwujudkan.


4. Peluang Jana Pendapatan

Shaklee memberi anda peluang menjana pendapatan, bagi yang berminat terdapat
banyak kelas dan bengkel yang diadakan berkaitan cara dan tips mendirikan perniagaan dan membina rangkaian.Yang seronoknya,masa bekerja lebih fleksibel, anda boleh bekerja sendiri dari rumah walaupun suri rumah.Bagi yang bekerja juga boleh jadikannya sebagai pendapatan tambahan.Siapa nak bagi kan?

5. Percutian Percuma

Anda berpeluang menikmati percutian percuma bersama keluarga di luar negara,  menunaikan umrah dan juga menyertai Shaklee International Trip.Peluang keemasan ini boleh diperoleh apabila anda berjaya mencapai target dan nilai mata yang diberikan.

Sebagai pengguna suplemen Shaklee, pada saya SANGAT BERBALOI menjadi ahli  memandangkan banyak kelebihan yang diberikan  dan boleh dinikmati bukan hanya diri sendiri malah sekeluarga.



-----------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini dengan HARGA HEBAT & MENJIMATKAN?
Sila hubungi saya segera.

Perunding Vitamin Anda : Nabilah Abdat
Pengedar Sah Shaklee Johor Bahru, BBU, Damansara Alif ,Taman Perling dan Skudai.Penghantaran ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak, Singapura dan Indonesia.
Shaklee ID [ No : 1152012 ]
Fon : +6017 700 4559 / +65 9190 3244
Email : greatvits@gmail.com
www.wasap.my/0177004559
www.wasap.sg/91903244






------------------------------------------------------

Basic H Barangan Healty Home Yang Paling Saya Suka

Barangan Healthy Home Paling Saya suka ialah Basic H.Ianya  produk healthy home Shaklee yang pertama sekali saya cuba, kenapa? Asalnya  saya 'google' untuk cari pembersih tanpa toksin untuk menghilangkan tanda marker,pensil, pen dan sewaktunya dengannya di tembok, sofa dan baju anak-anak.

Basic H merupakan pembersih  serbaguna dengan 1001 kegunaan.Ia dapat menghilangkan kotoran dan gris, tidak perlu dibilas,tiada sisa, diperbuat dari bahan semulajadi, pekat dan yang penting tiada toksin.

Saya gunakan basic H ni untuk satu rumah dari dalam hingga ke luar rumah.Basic H ni wajib ada dalam rumah, saya mesti pastikan ada stok kalau tak pening nanti.Ini antara kegunaan basic H yang saya suka kongsikan.

 1. Mop lantai, lap meja dan perabot.
  • Cukup hanya 2 titik ke dalam air untuk mengemop, lantai lebih bersih dan kilat.JIka ada bekas minyak goreng dilantai, saya spraykan sahaja dan lap.Bau dan lekitnya mudah hilang, tanpa perlu gunakan sabun yang perlukan bilasan kedua.
  • Lap meja dapur, meja makan serta tempat kerusi makan bayi dengan mudah tanpa perlu bilas dan ianya tidak melekit sama sekali.
  • Caranya isi air ke dalam bekas spray dan tuangkan  1-2 titik basic H ke dalamya.Dah siap, spray sahaja dimana anda perlukan, mudah, cepat dan berkesan.
 
2. Menghilangkan bekas kotoran dan contengan.
  • Basic H membantu hilangkan bekas contengan di tembok, pintu, sofa dan lain-lain. Tembok dan sofa saya selalu menjadi mangsa anak-anak.Hehe.Si kakak yang selalu bantu saya hilangkan bekas contengan.Bersemangat nak hilangkan, yelah takut abah marah kan nanti.
  • Caranya sapukan cairan basic H yang pekat( tanpa campuran air) ke atas permukaan bekas conteng/kotoran degil dibaju.Biarkan 2-3 minit, kemudian baru spray dengan air dan gosokan ke permukaan dengan span /kain / berus gigi.
 
3. Mencuci sayuran/buah-buahan,menyegarkan sayur, menyiram pokok.


     
    • Kalau ada sayur dah layu, rendamkan sahaja dengan air basic H, nanti sekejap sahaja jadi segar semula,tak perlu dibuang.
    • Saya juga jadikannya sebagai air semburan pada daun pokok dan siram tanahnya sekali.Hasilnya cepat bertunas pucuk yang baru tau, pokok pun subur.Tak perlu letak baja tambahan. 
    • Rendam buah-buahan dan sayuran untuk keluarkan sisa bahan yang merbahaya.
     
    4. Menghilangkan kesan gris dan kotoran degil.
    • Biasanya bekas milo yang tumpah ke baju sukar dibersihkan, tapi dengan Basic H pada saya ia menjadi mudah.
    • Sapukan dahulu basic H pekat ke atas permukaan baju yang kena minyak, tunggu sebentar dan berus.InshaAllah hilang.
     
    5. Membantu turunkan suhu badan(demam) dan sebagai mandian bagi kulit alergi.
    •  Apabila anak demam, saya akan spankan badannya dengan air basic H.Caranya hanya titiskan 2 titik Basic H ke dalam besen berisi air.Hasilnya suhu badan cepat turun.
    • Saya mandikan juga anak dengan air basic H jika mereka demam dan mengalami kulit gatal-gatal akibat alergi.
    6. Membantu megilatkan aksesori dan peralatan dapur. Setelah dibersihkan, peralatan dapur seperti menjadi baru .Boleh juga bersihkan barang kemas kita yang dah kusam, terus berkilat, tak payah  hantar cuci dekat kedai emas.


    Sebenarnya ada banyak lagi kegunaan basic H, ini adalah sebahagian daripadanya.Saya tak perlukan pembersih lain selain basic H memandangkan ia memang selamat digunakan untuk kami seisi keluarga.
     
    ------------------------------------------------------
    Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
    Bagaimana ingin menjadi ahli?

    Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini dengan HARGA HEBAT & MENJIMATKAN?
    Sila hubungi saya segera.

    Perunding Vitamin Anda : Nabilah Abdat
    Pengedar Sah Shaklee Johor Bahru, BBU, Damansara Alif ,Taman Perling dan Skudai.Penghantaran ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak, Singapura dan Indonesia.
    Shaklee ID [ No : 1152012 ]
    HP : +6017 700 4559 / +65 9190 3244


    ------------------------------------------------------

    Inilah Vitamin Yang Ibu Ayah Saya Amalkan dan Mereka Sihat

    Ibu dan  ayah merupakan insan yang teristimewa  dan tiada siapa yang dapat menggantikan kedudukan mereka.Justeru itu, sebagai anak selain memberi mereka perhatian dan kasih sayang, jangan lupa mengambil berat tentang kesihatan mereka.

    Sebenarnya, sebelum mengamalkan suplemen Shaklee, kedua ibu bapa saya memang ada mengambil suplemen, baik yang moden mahupun tradisional.Namun setelah saya mendapat kesan positif setelah mengamalkan suplemen Shaklee, saya juga mahu memberikan yang terbaik untuk mereka.
     
    Memandangkan abah saya mempunyai masalah sakit lutut yang agak kritikal juga hingga tahap hendak operasi masuk besi.Lutut selalu bengkak, setiap tiga bulan sekali biasanya akan menyedut air  dilutut.Keputusan x-tray menunjukkan rawan sendi menipis dan mengakibatkan hujung sendi bersentuhan. Kedudukan lutut ayah juga agak lari sedikit mungkin akibat  pernah jatuh dari motor beberapa tahun dulu.
     
    Permulaan saya bagi abah set lutut (ADVANCE JOINT HEALTH, OSTEMATRIX dan OMEGA).Advance joint  untuk menyokong keselesaan sendi,memelihara tisu penyambung dan meningkatkan kesan kusyen.Manakala Omega pula mengurangkan inflamasi,bantu untuk turunkan bengkak lutut dan anggota lainnya juga. Ostematrix sebagai kalsium lengkap untuk mengekalkan sel tulang yang sihat.Alhamdulillah sakit lutut berkurang, dan tak bengkak lagi.Kemudian saya tambah VIVIX bagi mempercepatkan proses pemulihan, baiki sel dan DNA yang rosak.Lutut pulih cepat, abah jalan pun dah laju, tak payah sedut air lutut lagi.

    Abah juga peminat tegar ESP,setiap pagi mesti ambil tanpa skip.Kulit muka lebih bersih,lingkaran gelap bawah mata banyak kurang.Mulanya tak perasan, hinggakan tante saya dari Madura yang perasan dan tanya apa yang abah ambil.Hehe.Akhirnya dia pun sekali mencuba suplemen lain (Vita E dan Vita C) bagi mengurangkan jeragat dimuka.

    Baru-baru ini, ayah luka dibawah tapak kaki semasa berkebun.Pada mulanya abah lihat hamper baik,tapi ababila pergelangan kaki semakin bengkak dan merah terus ke klinik.Doktor suruh korek sebab dah bernanah.Memandangkan ayah juga ada diabetes, saya terus abah mengambil VIVIX untuk cepat sembuh dan tahap bacaan gula turun.Tambahan ada mengambil nutriferon, ESP, Omega an Vita C.Syukur hari ke 19 dah bercantum tinggal salin kulit.Hasilnya hari ke 22, luka kaki dah sembuh total..
     Bagi ibu pula, pada mulanya saya memberinya Omega, Peppermint Ginger dan Vita C memandangkan beliau batuk sudah 2-3 bulan tak sembuh-sembuh.Bermacam ubat batuk dah cara tradisional dibuat, tapi belum menampakkan hasil.Setelah mencuba set Shaklee, Alhamdulillah dengan izin Allah Nampak berkurang dan batuk pun reda.


    Selain itu, ibu mencuba   Omega dah garlic bagi mengawal tekanan darah tinggi beliau. Bagi gout pula Performance drink, Alfalfa dan Omega.ESP  Shaklee pun beliau minum memandangkan kacang soyanya adalah nonGMO.Kaki tak sakit apabila minum kecuali jika ambil tahu atau tempe di luar tu, terus kaki sakit katanya.,


    Kini mereka pun setia dengan suplemen Shaklee.Adik beradik saya yang lain pun turut mengambilnya, sudah ada makanan tambahan yang baik, rugi kalau tak ambil.







    ------------------------------------------------------
    Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
    Bagaimana ingin menjadi ahli?

    Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini dengan HARGA HEBAT & MENJIMATKAN?
    Sila hubungi saya segera.

    Perunding Vitamin Anda : Nabilah Abdat
    Pengedar Sah Shaklee Johor Bahru, BBU, Damansara Alif ,Taman Perling dan Skudai.Penghantaran ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan Singapura
    Shaklee ID [ No : 1152012 ]
    Fon : +6017 700 4559 / +65 9190 3244

    ------------------------------------------------------

    Saturday, October 7, 2017

    Inilah Vitamin Yang Tak Pernah Saya Tinggalkan

    Inilah vitamin yang tak pernah saya tinggalkan,kedengaran seperti  bergantung penuh pada suplemen kan.Tapi itulah hakikatnya yang saya rasakan seperti belum lengkap  jika tak ambil suplemen.
     
    Pada awalnya saya hanya mencuba Ostematrix, kemudian Omega, Gla, Set penurunan berat badan dan semua suplemen shaklee.Termasuk juga set penjagaan kulit muka dan barangan pembersih rumah.Kesemuanya saya amat berpuashati  dengan kesannya.

    Antara suplemen yang saya ambil setiap hari antaranya Vitalea, Vita C, Bcomplex, Omega,Lecithin,ESP,Alfalfa,Carotomax dan Ostematrix.Namun TIGA  suplemen ini   wajib  saya ambil walaupun yang lain kadangkala terlepas jika terlalu sibuk. Boleh nangis  jika stok ini habis.Kenapa dan sebabya, jom saya kongsikan.

    1. OSTEMATRIX

    Ostematrix merupakan jantung hati saya dari dulu, kini dan selamanya. Antara kebaikan yang saya peroleh ialah
    ✔ tiada lagi sakit lutut dan kaki lenguh
    ✔perut tak krem semasa datang bulan
    ✔kaki tak bengkak lagi walaupun duduk dan berdiri lama
    ✔menggantikan panadol jika sakit kepala
    ✔tak kena simpul biawak semasa hamil ( suka yang ini)
    ✔tiada lagi sakit pinggang ketika menyusukan bayi

    2. OMEGA
    ✔ berat badan turun
    ✔bacaan kolesterol LDL menurun
    ✔bahagian kaki yang ada varicose dan spider vein tidak sakit dan tegang lagi
    ✔kaki tak  merasa sejuk lagi apabila jejak lantai terutama waktu malam
    ✔badan merasa hangat dan berpeluh ketika dalam berpantang
     
    3 .ESP
    ✔ memberi tenaga segera dan badan tidak mersa letih seharian
    ✔parut jerawat di muka semakin kurang
    ✔berat badan tidak naik mendadak ketika hamil
    ✔memberi rasa kenyang yang lama
    ✔tanda hitam bawah mata(eyebag) semakin pudar
    ✔kulit lebih cerah dan tegang
    
    Suplemen Wajib Saya
     
    
    ------------------------------------------------------
    Jom Sihat dan Berja, sertai kami
    Bagaimana ingin menjadi ahli?

    Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini dengan HARGA HEBAT & MENJIMATKAN?
    Sila hubungi saya segera.

    Perunding Vitamin Anda : Nabilah Abdat
    Pengedar Sah Shaklee Johor Bahru, BBU, Damansara Alif ,Taman Perling dan Skudai.Penghantaran ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak,Singapura dan Indonesia
    Shaklee ID [ No : 1152012 ]
    Fon : +6017 700 4559 / +65 9190 3244
    ------------------------------------------------------


    Nak Tahu Tak Mengapa Saya Jatuh Cinta Dengan Shaklee

    Assalamualaikum,hari ni saya nak share apa yang membuatkan saya jatuh cinta sangat dengan MR.S sorang ni.Shaklee ke?YES! Tu diaa...

     
    Segalanya bermula dari gara-gara sakit lutut yang pada saya agak membimbangkan jugaklah memandangkan umur baru 35 tahun ketika itu. Takut nak bayangkan kalau umur dah meningkat ke 40,50 tahun apa yang akan terjadi.Ini baru anak ke 4 yang masih kecil,,kepala lutut dah longgar dan selalu sakit pinggang.Ini mungkin juga selalu dukung anak dan tak minum susu selepas berpantang.Inilah akibatnya jika kalsium tak cukup dalam badan.

     
    Takut masalah semakin melarat, saya terus 'google' suplemen lutut yang rata-rata mengesyorkan pengambilan 'glucosamine'.Akhirnya setelah berulangkali membaca testimoni Shaklee,saya tertarik  untuk mencuba OSTEMATRIX berbanding jenama lain di pasaran. kerana ianya diperbuat daripada sumber bahan semulajadi dan tiada kesan sampingan.

    Setelah mencuba OSTEMATRIX hanya selama 5 hari, alangkah gembiranya hati, lutut dah  tak bunyi keriuk-keriuk lagi terutama apabila panjat kerusi mengambil barang di almari dapur.Kaki pun sudah tak lenguh dan pinggang tak sengal lagi sebelum datang bulan.Saya juga perasan kaki tidak bengkak lagi jika duduk lama.Diam tak diam,sudah empat tahun saya setia bersama OSTEMATRIX hingga ke hari ini.

    Saya semakin teruja untuk mencuba suplemen Shaklee yang lain sekaligus hendak menguji keberkesanannya. Masalah lutut selesai, masalah kedua pula iaitu pusingan haid yang tidak teratur.Kebiasannya hanya sekitar 32hari, jika ada pengambilan  supplemen yang baru, ia boleh mencapai hingga 45hari.Cuma berbeza kali ini, tidak datang   bulan sehingga 52 hari, padahal saya tidak hamil.Saya terus mencuba GLA Complex , ia bertujuan untuk menstabilkan hormon, mungkin juga hormon berubah disebabkan peningkatan berat badan yang agak banyak selepas bersalin.

    Nak tahu apa jadi?Saya datang bulan keesokan harinya setelah ambil GLA Complex.Pusingan haid kembali normal semula pada 32 hari pada bulan berikutnya.Lega ia dapat diatasi, sebab saya bimbang ia  boleh menjejaskan kesihatan dalaman wanita jika dibiarkan berlarutan.

    Apa lagi yang saya cuba ? Kali ini OMEGA GUARD pula, sebenarnya  tujuan mengambil nya untuk menguruskan badan tetapi dapat bonus lain.Yang seronoknya, urat-urat kaki ( varicose vein) saya tidak sakit lagi apabila berjalan lama,ketika  cuaca sejuk dan hendak datang bulan.Kebiasannya belakang betis akan merasa tegang dan berat, setelah ambil OMEGA kaki rasa lebih ringan dan tak rasa sejuk apabila malam dan tak perlu sarung sandal  lagi di rumah.Leher sudah tidak merasa tegang dan jarang terkena batuk.Alhamdulillah, dari situ saya terus mencuba  VITA C dan ESP untuk masalah resdung pula,set hamil,set pantang , VIVIX dan lain-lain suplemen shaklee untuk meningkatkan tahap kesihatan kami sekeluarga.

    Ibu bapa dan keluarga terdekat turut mencuba suplemen Shaklee setelah saya menceritakan pengalaman sendiri dan dengan izin Allah, mereka juga dapat merasakan perubahan dan kesan positif dengan pengambilan yang konsisten.Akan datang, saya akan kongsikan pengalaman kedua ibu bapa saya pula bersama keluarga yang lain sebelum dan selepas pengambilan suplemen Shaklee.

    Kesimpulannya, dengan mengambil suplemen Shaklee dan menjadi ahli saya mendapat banyak manfaat antaranya
    1.Meningkatkan tahap kesihatan diri dan keluarga
    2.Menjimatkan kos rawatan ke doktor.
    3.Membantu meringankan masalah kesihatan pelanggan
    4.Menjana pendapatan keluarga bersama Shaklee


    Image result for shaklee supplements
     

    ------------------------------------------------------
    Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
    Bagaimana ingin menjadi ahli?

    Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini dengan HARGA HEBAT & MENJIMATKAN?
    Sila hubungi saya segera.

    Perunding Vitamin Anda : Nabilah Abdat
    Pengedar Sah Shaklee Johor Bahru, BBU, Damansara Alif ,Larkin,Taman Perling,Taman Universiti  dan penghantaran ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak,Singapura dan Indonesia
    ID [ No : 1152012 ]
    HP : +6017 700 4559 / +65 9190 3244
    Email : greatvits@gmail.com
    www.wasap.my/0177004559
    www.wasap.sg/91903244


    ------------------------------------------------------

    Thursday, January 21, 2016

    Shaklee Di Selamat Pagi Malaysia







    ------------------------------------------------------
    Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
    Bagaimana ingin menjadi ahli?

    Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini dengan HARGA HEBAT & MENJIMATKAN?
    Sila hubungi saya segera.

    Perunding Vitamin Anda : Nabilah Abdat
    Pengedar Sah Shaklee Johor Bahru, BBU, Damansara Alif ,Taman Perling dan Skudai.Penghantaran ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan Singapura
    Shaklee ID [ No : 1152012 ]
    Fon : +6017 700 4559 / +65 9190 3244
    Email : nowvits@gmail.com


    ✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1152012 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓
    ------------------------------------------------------

    SUMBER PROTEIN SOYA TERBAIK

    Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

    Shaklee ESP:
    •    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
          rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
    •    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
    •    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada
          keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian
          menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
          kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
    •    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
          Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
          di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
          proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

    * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.




    ------------------------------------------------------
    Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
    Bagaimana ingin menjadi ahli?

    Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini dengan HARGA HEBAT & MENJIMATKAN?
    Sila hubungi saya segera.

    Perunding Vitamin Anda : Nabilah Abdat
    Pengedar Sah Shaklee Johor Bahru, BBU, Damansara Alif ,Taman Perling dan Skudai.Penghantaran ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan Singapura
    Shaklee ID [ No : 1152012 ]
    Fon : +6017 700 4559 / +65 9190 3244
    Email : nowvits@gmail.com


    ✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1152012 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓
    ------------------------------------------------------

    RASA LEBIH SIHAT KULIT LEBIH MENAWAN

    Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

    Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

    Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.



    ------------------------------------------------------
    Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
    Bagaimana ingin menjadi ahli?

    Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini dengan HARGA HEBAT & MENJIMATKAN?
    Sila hubungi saya segera.

    Perunding Vitamin Anda : Nabilah Abdat
    Pengedar Sah Shaklee Johor Bahru, BBU, Damansara Alif ,Taman Perling dan Skudai.Penghantaran ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan Singapura
    Shaklee ID [ No : 1152012 ]
    Fon : +6017 700 4559 / +65 9190 3244
    Email : nowvits@gmail.com


    ✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1152012 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓
    ------------------------------------------------------

    Sumber Protein Dengan Mineral Tambahan

    Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
    •    Sarapan segera yang berkhasiat
    •    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
    •    Hidangan segera untuk para atlet
    •    Kudapan menarik pada bila-bila masa
    •    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

    Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.



    ------------------------------------------------------
    Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
    Bagaimana ingin menjadi ahli?

    Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini dengan HARGA HEBAT & MENJIMATKAN?
    Sila hubungi saya segera.

    Perunding Vitamin Anda : Nabilah Abdat
    Pengedar Sah Shaklee Johor Bahru, BBU, Damansara Alif ,Taman Perling dan Skudai.Penghantaran ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan Singapura
    Shaklee ID [ No : 1152012 ]
    Fon : +6017 700 4559 / +65 9190 3244
    Email : nowvits@gmail.com


    ✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1152012 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓
    ------------------------------------------------------

    Kesihatan Jantung

    Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

    Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.

    * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



    ------------------------------------------------------
    Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
    Bagaimana ingin menjadi ahli?

    Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini dengan HARGA HEBAT & MENJIMATKAN?
    Sila hubungi saya segera.

    Perunding Vitamin Anda : Nabilah Abdat
    Pengedar Sah Shaklee Johor Bahru, BBU, Damansara Alif ,Taman Perling dan Skudai.Penghantaran ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan Singapura
    Shaklee ID [ No : 1152012 ]
    Fon : +6017 700 4559 / +65 9190 3244
    Email : nowvits@gmail.com


    ✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1152012 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓
    ------------------------------------------------------